söndag

inatt somnade jag klockan tre efter att mamma och pappa hade varit  ute på fest. Jag var ensam hela kvällen igår, från kl 6 till halv 3. Jag älskar att bara ensam hemma och kolla på tv. Men igår var det inte kul alls. jag kände mig så fruktansvärt ensam! Så jag plockade in kläder i gaderoben i två timmat, Nu är det funnt i litt lilla rum med kläder.

På morgonen idag fick jag veta att jag skulle till konfan kl 10. Jag sov som en stock inatt. skööönt!! Men detta var den sista konfa träffen på hela sommaren. Sen är det läger och själva konfirmationen.


Nu ska jag åka och sola. Jag ska tydligen simma på idrotten imorgon så att jag får ju ta och skaffa lite mera bränna nu. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0