lördag 16.05

Iddag sov jag länge! jag sov till 12 och jag skulle gå upp kl 9. Attans! Nu har klockan hunnit bli 4. jag som skulle hinna med att gå ut och gå, gå och sola och till och med plugga lite. jaja, Jag ska till Svenljunga nu, jag ska till karro och snacka lite. Bussen går 16.52. Mamma hämtar mig sen, vi är ensamma hemma ikväll. Så det blir säkert att vi lagar god mat och köper lite godis, Hoppas att det går någon bra film på canal + idag!  Igår var det inget bra  på tv, förutom "berg flyttar in". Jag funderar på att göra en ben & jerrys glass idag. Jag är en riktig glass älskare! Men nu ska jag fortsätta kolla på en film, "I am legend". Hoppas att ni får en jätte bra lördag, för det kommer jag!
pussar!

Kommentarer
Postat av: Lisa Henningsson

sv: Hejsan! Jag köpte min på hm. Den kostade 98 kronor på rean. Jag letade efter en svart korsett jätte länge. Tror inte dom har kvar korsetten på hm nu. Men gå till någon underkläds butik. Där kan de ha långa svarta korsetter. Tack, va snällt av dig. ha det bra!.

2009-05-12 @ 19:21:37
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0