En dag på stan

Hej! vilken rolig dag det har varit idag. Jag har för en gångs skulle inte känt mig trött. Kanske beror på att jag gick upp kl 10 och inte kl 2. Jag har inte legat i soffan hela dagen och kollat på sex and the city heller.
 Jag har varit i stan med jennifer och Julia. Vi fick i massa affärer i flera timmar. Vi tog en fika på cafe Visskan. Julia och Jennifer åt mega stora kanelbullar! Största bullarna jag har sett kan jag lova.
jag hittade en mascara från max factor, ett saltvatten puder och ett naturosa nagelack.

Jag va inne på synsam och fick ett raseriutfall idag. mina brillor har inte kommit än! vad är detta för service? dom skulle som sagt komma för 2 veckor sen. Då jag sa till dom att om dom inte har kommit om 1-2 veckor så köper jag dom någon annan stans. det är ganska självklart att man vill ha dom nu på våren. Nästa vecka ska det ju bli kanon väder. jag blir vansinnig!

Jag lämnade tillbaka klänningen från gina tricot idag. Men så igår beställde jag hem två klänningar från H&M exclusive. En med volanger och en blommig utan axelband. Jag kunde inte få några bilder på dom. Men dom kommer i början av juni så jag lägger in bilder då.

Bilder från idag.






Kommentarer
Postat av: Jennifer Kivinen

Trevligt var det allt!

2009-05-22 @ 22:43:19
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0