ARG!

mina rayban solglasögon har inte kommit ännu!! jag är så fruktansvärt sur. jag ska gå in och fråga imorgon, Om dom inte har kommit då så ska ska jag fan i mig säga att jag köper dom någon annan stans. Dom skulle ringa och tala om när dom kommer i fredags, för en vecka sedan! Dom ringde en gång, och jag missade det samtalet. sedan dess har dom inte ringt en enda gång, vilken service!

Idag sov jag till 2. Äntligen fick jag sova ut och verkligen njuta! från klockan 2 till 5 har jag kollat på Sex and the city. Jag har lånat säsong 1-6 av jennifers kompis. snällt, tycker jag! Det är beroende framkallande. jag lovar!

Jag kom nyss innanför dörren. När mamma kom hem från jobbet runt 5 så gick vi ut med alla hundarna. Både Wilda och Pelle badade som galningar i sjön. Vi passade på att ta lite kort.
Imorgon ska jag och jennifer till Borås. Det är vårmarknad och vi tänkte ta en fika på ett mysigt cafe. Jag hoppas att det blir Viskan. Jag ska byta klänningen jag skulle ha till bröllopet. Jag kom på ett annat sätt att klä sig. jag visar snart hur. Jag ska bara leta upp en suuuuuuper fin klänning.

Igår beställde jag en vanlig svart tuptopp. som kommer tillsammans med mina leopard mönstrade skor. i början av Juni. Är det bara jag som tycker att H&M har börjat bli lite sega på leveranserna?

Imorgon kommer det bilder från min och jennifers dag.

Kram!



Kommentarer
Postat av: Jennifer Kivinen

Jag fikade på Viskan idag, men vi kan lätt gå dit imorgon igen, så mysigt! :)

2009-05-21 @ 19:38:15
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0