Söndag kväll

jag är riktigt stolt över mig själv! jag och wilda gick ut och gick 7 km idag! snabba steg. Det va riktigt skönt att sätta sig med en kopp tee sen när man kom hem!

Jag kollade på one tree hill nu på kvällen, tyvärr missade jag en halvtimma. Jag hade fullt upp med datorn så att jag glömde av tiden. Före det ringde jag jennifer och frågade vad hon gjorde osv. Hon har sån jädra tur! Hon hade städat en gaderob hemma hos sig. Gissa vad hon hittade? Ett par ray ban solglasögon. Jag ska fråga hela tjocka släkten om någon har såna solglasögon.

ni som kollade på melodifestivalen igår. Pilot låten var kanon bra! Agnes låt funkade. men Hon kunde lika gärna gått till andra chansen. Skönt att EMD är vidare. Mathias är en riktig läckerbit ;)

Nu ska jag duscha, sen plugga. Beck lite senare. Ha en bra kväll!

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0