sola

Hej bloggen! nu har jag precis ätit klart och kollat på the hills. Jag tänkte gå och sola nu när som helst. Det är skönt att ha det gjort. Sen När jag kommer hem så ska jag sova! Äntligen lite tid då jag kan sova!
Denna veckan har gått kanon fort! vilket är väldigt skönt. Det är redan fredag imorgon. Efter skolan åker jag som sagt till borås och köper ny telefon. När jag fyller år om några veckor, i april, då får jag en ny dator. det blir en bärbar LG. Då kan jag skriva var jag än befinner mej. Detta blir kanon! Ikväll när jag har vaknat går jag ut och springer.

Skriver senare.
Felicia


Kommentarer
Postat av: tjoho?

glömm inte bort det viktigaste..KOMENTARERNA!!! vart är glasögonen köpta ? XD hihi ;)

2009-03-05 @ 16:46:44
Postat av: Don´t forget.

Glöm inte av dina komentarer hörru ;) dom vill görna ha svar :) , glajjorna ;)

2009-03-05 @ 17:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0