mer kommentarer!

Jag skulle bli jätte glad om ni lämnade mer kommentarer efter er! Då blir jag mer sugen på att både skriva, lägga in bilder och outfits. Så, ingen går hör ifrån utan att lämna en kommentar ;)

Dagen i skolan gick fort. Jag fick äntligen gjort mitt sexualkunskaps prov.
När jag kom hem la jag mej i soffan med en kopp tee, Som vanligt. Det är underbart att inte ha några läxor att göra!
Jag skulle gå och sola idag. Men jag fick inte för mamma. Hon sa att jag har solat tre dagar i rad nu. Och det är sant. det vore inget kul att bränna sönder kroppen. Det är så starkt ljus nu också. Så jag gör det imorgon istället. Om jag hinner. Agilityn börhar imorgon! Det ska bli så spännande. Äntligen lite spring och bus. Bra att jag också får lite motion.

Ha en bra kväll!

puss och kram, Felicia

Kommentarer
Postat av: amanda

VART har du köpt dina snygga glajjor? :O dom är ju skit läckra!!!

2009-03-04 @ 10:55:04
Postat av: Emma

Hur många läsare har din blogg?

2009-03-04 @ 18:49:06
Postat av: amanda.. IGEN :P

vart haru köpt dina snygga brills? ;)

2009-03-05 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0