Lördag eftermiddag

som jag skrev igår, ikväll är det fest. Jag singde just min snäll snälla moster och frågade om hon kunde hämta mig någon gång inatt. jajamensan, det kunde hon.
Jag har precis solat. Nu ska jag dra ner på det. Det vore riktigt illa om jag fick rynker eller liknande för tidigt. Nu ska jag sola 2-3 ggr i veckan istället för 200.

Nu ska jag duscha. Sen ska jag till min tomma gaderob och leta upp kläder till ikväll. Nästa vecka beger jag mig till Göteborg city på en shopping tur ;)

Skriver senare.
Kram Felicia

Kommentarer
Postat av: jp

PÅMINN MIG ATT JAG SKA SKICKA ETT GULLIGT KORT PÅ DIG!!!!!!!!!! IIHHHHHH

2009-03-30 @ 23:57:36
URL: http://satisfactorio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0