KLÄDER PÅ G

amen tja bloggen! jag var inne i borås idag. och gissa vad? nickepicke piercade sig i tungan. den ni. jag köpte en ny stav till mitt höl också. äntligen en lite kortare. det tar på krafterna i käften när man har en lång stav.
Jag beställde nya skor idag. från H&M. någon mer än jag som älskar H&M?
Sen när sommaren har kommit köper jag nya gladiatorskor. jag älskar dom. varenda butik har kommit med dom. jag vill ha allihopa! Jeansjackan kommer snart också. eller i slutet av april..

H&M 98 kronor

Jo, nästa vecka åker jag till göteborg och spenderar alla mina pengar på kläder. detta är vad jag nappat på just nu. monki monki monki.

monki 300 kronor

Monki 100 kronor

Lindex 149 kronor

Ha det bäst!

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0