ikväll

ikväll ska jag förhoppningsvis kolla på film med några folk här ute i stora sexdrega. det blir säkert en skräck, Som vanligt. det brukar bli så. Det är inte jätte roligt att gå hem ensam sen när man har kollat på en lite vidrig film. Jag inbilar mej saker hela tiden!
Jag kollade runt på en del glasögon sidor idag. Jag hittade två sidor som verkade ha rätt fina bågar. Ni får kika in och se om ni hittar något som passar er.
Lensway.se
Favoptic.com
Förresten! vilka har telia? jag ringer gratis till alla som har telia nu. Dom som känner mig får gärna svara.

Ha en bra dag!
Felicia

Kommentarer
Postat av: Hanna Angren

Jag har telia. hehe. Vi kanske inte ringer varandra så ofta menmen :)

2009-03-07 @ 18:02:14
URL: http://hannaangren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0