hej bloggen!

Jag vet att jag har blivit väldigt, väldigt, vääääääldigt dålig på att skriva här. men jag orkar helt enkelt inte. Jennifer sa igår att jag inte hade uppdaterat på ungefär 2 veckor! Så jag tänkte skriva vad jag har gjort på sista tiden.

I lördags var jag i stora Göteborg och shoppade lite. Jag köpte ett par ljusa, slitna jeans och en svart vit randig oversize tröja. Haha! På hem vägen tog vi några kort på oss själva. ENDAST  för att roa oss själva, kul vare!

Sen när jag kom hem häntade mamma mig vid bussen i Svenljunga. Farfar hade 70 års kalas så vi skulle åka dit och fira. Vi var väl en 10-15 personer. Familjen Fagerman va kökapersonalen. Så jag och robin ´va så duktiga att vi fick 500 spänn var. Det passar ju bra till lovet då jag, Niklas, Eva-britt och mamma ska till göteborg och shoppa loss.

På torsdag har vi enegelska prov i klassen. Så jag hinner tyvärr inte skriva mycket mer nu. En sak till, Jag har beställt kläder. :)

Felicia
 
Beställningar

(I svart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0