H E L G!!!!

god kväll! jag var precis ute på en jogging runda. Vad trött jag ääääääär!!!! en hel skoldag också. Pappa var med i skolan. Eftersom att det va "föräldrar dag". Det gick kanon. En god frukost också. Vi hade hemkunskap på morgonen. Vi gjorde fläskotlett med potatis och sås. Det var gotti gotti! Jag höll mig mätt hela dagen.
Jag tänkte gå och sola nu. Men så sa mamsen att vi skulle äta när som helst. så att det får bli efter maten. eller imorgon på morgonen. Jag ska först och främst ut och springa tidigt på morgonen. eller, tidigt och tidigt. ca 10..

Jag pratade med Jempa idag. Hon sa att en kompis och fest imorgon. Så vi får se om jag följer med henne och några andra väninnor dit imorgon. Det vore trevligt att gå ut. Jag har inte gjort det på ett bra tag nu.
Förresten, Gissa vad?! Jempa fyllde år i torsdags. Massa grattis kramar till henne!

Sen var jag lite osmart idag. På tisdag ska jag ha en redovisning om vin tillsammans med jennifer och moa. Jag har inte gjort så mycket. Också går jag och glömmer boken!! jaja, jag ska göra allt jagt kan för att få ihop något intressant.

Let´s Dance ikväll. Vem åker ut? jag hoppas att Magnus åker. Vem vinner?  Bagge! Jag hoppas på det iallafall.

Jag tänkte lägga ut en dagens imorgon. Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av att det äntligen är helg!
Flisan


Kommentarer
Postat av: jempa

tack sötnos :DDD<3

2009-03-22 @ 21:02:49
URL: http://jmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0