comeback

Heeej! Det va riktigt längesen nu. ledsen för det. jag har varken haft tiden eller orken. plus att datorn krånglar igen. det är riktigt störande!
Imorgon blir det bio med min prinsessa, jennifer. äntligen! det är alltid lika kul att se henne glad. :)
I tisdags hade vi en studiedag då vi var lediga. Sovmorgon! När jag hade vaknat till liv, då åkte jag och niklas till stan och shoppade lite smått.
Jag hinner inte skriva så mycket mer. Jag ska lägga mig tidigt. Nu ska jag gå bort till mammas jobb och sola. skönt! jag har fått färg, de har jag allt.

jag lovar att skriva imorgon :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: jennifer w

love u<3

2009-03-13 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0