Tisdag 19.20

god kväll snyggingar!
Jag tror jag börjar bli sjuk. Har känt mej kraslig hela dagen. speciellt i morse. Kanske var det för att jag va trött, eller inte.
Började iallafall skolan med textil idag. Det är grymt kul, jag funderar på att ha det som andra val på gymnasiet sedan.
Just nu håller jag på med ett par mjukisbyxor. Dom blev lite för stora, haha. När jag är klar med det ska jag börja på en svart tubkjol. läckert! Vi tog en del kort också.
Just nu sitter jag och äter lite glass, ska sätta igång med pluggandet.

Bye! Felicia

Jag och jennifer


Kommentarer
Postat av: Jennifer Kivinen

haha, förjäkla snygg bild ;) vi båda kan ju hoppa i dina mjukisbyxor (a) hiho!

2009-01-21 @ 18:40:23
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0