springtur

Nu ska jag på springtur med jennifer. Jag tar med mig Pelle. Vi ska bli riktigt varma och trötta har vi sagt. Såatt vi känner oss riktigt rediga efteråt! I måndags började min nyttighets period. Inga sötsaker! Träna träna träna! Det är klart att man vill få fram figuren till sommaren. Imorgon efter skolan följer jag med jennifer och hennes mamma till simhallen och simmar lite. Det är grymt skönt att simma! En banan smakar aldrig lika gott som efter att man simmat.
Jag ska även passa på att sola imorgon. Jag börjar bli riktigt blek!

Nu, träning.
Felicia


Kommentarer
Postat av: jennifer

det var roligt:) gött efteråt iallafall, haha:D

åh den bilden, den påminner mig om sommaren:( denna sommaren ska bli bäst:D

2009-01-27 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0