onsdag 22.55

en lång skoldag. Det kändes som en evighet. vi hade inställd bild iallafall. Vilket var väldigt skönt.
En tant kom på besök och berättade om sitt liv i andra världskriget. Hur hon hade det när hon var en av Hitlers fångar. Det var intressant, men drygt emellanåt. Efter skolan fick jag till simhallen där jag mötte jennifer. Vi simmade i ungeför 2-3 timmar. Det behövdes!  Kom hem runt 6. Jag gick ut och gick med hunden. Ida, frissan kom runt 8 också! Hon klippte mamma och robin. Jag har ju ett års löfte att jag inte får klippa mej, att jag ska låta de växa och bli långt.

Kortfattat hur min dag har varit. Nu ska jag sova. Ska först ner och ta en treo. Jag har gått med en huvudvärk som aldrig släpper hela dagen.

nattinatti /Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0