namnsdag

jag har varit sen med inlägget idag. har ägnat hela eftermiddagen åt OTH. Idag är det iallafall min namnsdag. Inget speciellt. Det brukar jag inte fira. haha. Grattis till alla andra Felicior och Felixor.
Imorgon efter skolan ska jag åka och shoppa med mamma och mormor. Jag hoppas verkligen att man hittar något fint! Jag ska leta efter ett långt skärp och en väst. Om jag har riktig tur kanske jag hittar en rutig skjorta eller en kavaj. Hoppas hoppas hoppas! Det jag vill mest just nu är att få hem min nya väska! Jag tänker matcha den till bland annat ett par slitna jeans och en ny skinnjacka, en mer punkigare skinnjacka. en sån från h&m, om ni har sett den?
Jag har ingen bild på dagens outfit. Jag har klätt mej vanligt idag, ett par jeans och en långärmad tröja. Till det ett par röda converse.
Nu är det läggdags, somnade sent igår kväll!
Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har den skinnjackan ! den är så snygg !

2009-01-19 @ 21:54:45
URL: http://emmamerdaranhar.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har en sån skinnjacka ! så snygg !

2009-01-19 @ 21:59:09
URL: http://emmamerdaranhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0