minnen

Idag började den nya hundkursen, unghundskursen. Vi fick lära oss hur hunden ska bete sig tex. om man möter en annan hund, eftersom Wilda kan börja morra och skälla när hon möter andra folk eller hundar, men hon är absolut inte aggresiv eller bitts. Hon blir bara osäker.

imogon ska jag tillbringa dagen med jennifer. vi ska jobba på bostaden, det är kul! efter det ska vi gå till kyrkan, de är mindre roligt!

nu ska jag ner och äta min och jennifers favorit, vaniljglass med varma hallon, MUMS!
ikväll är det party med linda, va ska till Robert! Ska leta ut vad jag ska ha på mej, lägger in bild senare!

Felicia


Jennifer och jag <3


Kommentarer
Postat av: jw

gudstjänsten börjar kl 11:( ååh glass med varma hallon!!!!<33333

2009-01-10 @ 20:14:25
Postat av: Jennifer Kivinen

Haha, då går jag väl upp och tar en bild då ;D

2009-01-10 @ 22:35:01
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0