Helg

äntligen fredag och dags för vila! Det ska bli skönt med sovmorgon imorgon! Jag är redan riktigt trött på skolan, men vad ska man göra, det är bara att palla läget. Det är ju sportsov om ca två veckor. Inget inplanerat än. Jag åker förhoppningsvis till göteborg. Vad ska ni göra på sportlovet?
Jag har tyvärr inget att berätta idag, inget intressant. igår köpte jag FREDAG. jag hittade en jeansjacka i bikermodell. Den måste jag ha, den va riktigt snygg! det är bara att spara. den låg på 500 lappen. Jag lägger in bild på den lite senare.
Nu måste jag börja med maten. Mamma jobbar, så då är det jag som får stå för matlagningen. Det blir förmodligen tacos. MUMS!

Felicia

Kommentarer
Postat av: Jennifer Kivinen

Vi kan göra något på sportlovet gumman? :D

2009-01-23 @ 21:02:36
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0