ha den äran

mamma kom hem med nya väskan idag. den va finare än vad jag trott! den var lagom stor och va i samma färg som på bilden. Ibland när man beställer så får man hem till exempel en tröja som inte är i samma färg som på hemsidan, Har ni varit med om det? Då blir man lite sur.
Idag fyller min storebror 20 år. Så vi ska fira han lite idag. Imorgon ska han ha fest. För er som vill komma, hör av er till honom om inbjudan. Vi fira honom genom att äta på dagen. Senare på kvällen blir det party. Jag ska dit med Linda. Jag ska iallafall hjälpa till med att plocka flaskor bland annat, haha. Jag ska ta en del kort också.
Det kommer bild på väskan lite senare. Och bilder från festen på söndag.
Nu ska vi fira lite.
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0