beslutsamhetsångest..

Idag fick jag hem nya ellos katalogen. Jag brukar inte hitta något speciellt i deras kataloger, men denna gången gjorde jag det! precis den outfiten jag tänkte satsa på i sommar. Slappa linnebyxor och gladiatorskor tillsammans med ett linne. Att gå med tighta jeans på varma sommardagar är ingen hitt enligt mej. Denna outfiten är både snygg och skön!
Men frågan är vilka byxor jag ska välja, eller vilken färg jag ska välja på gladiatorskorna, svart eller brun?
Vad tycker ni?



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

---->

2009-01-08 @ 23:15:46
Postat av: jennifer

bruna(Y)

2009-01-09 @ 16:19:37
Postat av: Anna

svårt, men jag kan tycka att just den modellen på skorna passar bättre i svart! :)

2009-01-09 @ 16:20:46
Postat av: Jennifer Kivinen

beiga byxor och svarta skor :D

2009-01-09 @ 19:10:39
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0