20 års fest

Robins fest igår blev kanon! Jag åkte hem till linda med henne och marie,där vi åt. Efter det åkte vi hem till maries lägenhet. Linda och marie fixade sig där, jag va redan klar.
Robin hade det som roligast. Han dansade på ett bord i endast godis kalsonger som han fick utav Jennifer och Felicia. haha, vilken syn!
Jag gick hem runt kl 1-2. Helt själv, och frös! när jag kom hem la jag mej i soffan och kollade på one tree hill, somnade efter ett tag. vid tre tiden kom jennifer hem och sov över.
Han fick bland annat en dooleys, en teuqila, en jägermeister, några vinflaskor och två stockar med snus m.m.

One tree hill säsongen är slut, det första jag gör när jag får pengar igen är att köpa andra säsongen! Jag tror att jag har blivit beroende. 
Här kommer några bilder från igår. Det kommer troligtvis komma fler i veckan.

Linda och jag



Marie, linda, felicia och jennifer

felicia och jag





kvällens outfit
blus/klänning only
tights h&m
skor din sko
linne gina tricot
klocka guess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0