våren är här!!

God morgon bloggen! vilket härligt väder det är idag! Jag var ute med mina tre hundar nu på morgonen. Vilket inte brukar vara så skönt precis när man vaknat. Men idag var det riktigt skönt med en morgon promenad. Solen skiner, lagon varmt och framför allt, Det är inget slask. Nu slapp jag komma in med våta skor och fötter. Äntligen lite vår!

Om en stund ska jag oh robin åka till hundkursen. En stor nyhet är att jag och vilka kan börja på agilityn nästa vecka! Det ska bli riktigt spännande. vi får hoppas att det blir något utav oss två.  Nu har man något att se fram emot.

Robin tattuerade sig i torsdags, Igen.. Denna gången blev det en på bröstet. två fåglar på varje bröst. den är inte klar. men sen ska det stå "den ärorike" på engelska. Robin betyder den ärorike nämligen.  Det kommer in en bild lite senare.

Ikväll har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Om jennifer är hemma kanske jag gör något med henne. vi får se vad det blir. Vad gör ni ikväll?

Nu ska jag dricka upp mitt tee. Ha en bra dag! Felicia

Indian mode FRÅN INDISKA

249 kronor


349 kronor






Kommentarer
Postat av: jennifer w

hej du:) håller på att röja här nu, vet du vad jag och mamma hitta? ett par ray ban solglasögon hon hade fått av farmor och farfar när dom va i london, så jag fick dom:D och du jag hitta en sak du ska få om jag inte ska ha den, en sån ''blus'' du lagt upp:)/jw

2009-02-28 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0