två av helgens shoppingtips..

Jag har inte skrivit här sen i tisdags. Jag har haft fullt upp med skolarbete. Igår satt jag med bostaden från kl 5 till 12 på natten. I onsdags satt jag kl 5 till 11. Idag lämnade jag äntligen in den. Den blev bättre än vad jag trodde!
Så att nu är jag riktigt trött. Jag tänkte gå och lägga mej nu om en halv timma, timma sådär. Jag orkar inte hålla mej vaken längre. Jag somnade framför tvn när jag kom hem idag, så jag missa några avsnitt på one tree hill.  Mamma köpte ett nitarskärp till mej i veckan. Till det kommer jag matcha med ett par beiga chinos.  Här kommer två shoppingstips!

Felicia

Om jag hade pengar så skulle jag springa och köpa denna direkt! Från Acne 4000 kronor

Denna långa skjortan köper jag nästa månad. Från monki 350 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0