trött-vecka

äntligen lov! jag har varit så trött de sista veckorna! jag har försovit mej varje dag. Imorse orkade jag verkligen inte. jag fick tvinga mej själv upp ur sängen. de hade sin andledning. Jag kollade på changeling igår. den va inte slut innan 01.00, kanon bra va den! lång också, nästan tre timmar.
Jag läste på kenzas blogg innan. då skrev hon att forever 21 skulle komma till sverige, i butik! hon hade läst det i aftonbladet. men man vet aldrig med tidningar. dom skriver bara något för att skriva ibland. Jag har varit inne på hemsidan ibland. kläderna är okej. varför kan inte monki öppna en butik i borås? eller varför inte topshop? vi får se vad som händer i framtiden..

changeling trailern


Felicia

Kommentarer
Postat av: jennifer w

2009-02-06 @ 19:35:37
Postat av: jennifer w

jag vill också se den!!! förresten, vart håller du hus min vän?

2009-02-06 @ 19:36:38
Postat av: Jennifer Kivinen

Åh, jag vill se den! har du den hemma? (: Isåfall vet du en som vill låna den :D

2009-02-06 @ 21:42:48
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0