trött-fredag

som ni märker la jag inte in några bilder igår. min kära bror berättade att han hade glömt laddaren hos en kompis på hennes hotell. toppen bra! så, dessvidare så får jag andvända pappas kamera. de värsta är att jag inte hittar någon utlösare på den, Så ni får stå ut med när bilder ett tag.

Som jag skrev igår så sov jennifer här inatt. Igår kollade vi på filmen "when a man loves a woman". en sorglig film. en två barns mamma som är alcoholist (jennifer sa att de stavades så, haha) som har en man som gör allt för att hon ska bli frisk. en gammal film, men ändå kanon bra.

Jag har varit så trött idag med en sån huvudvärk! Inte konstigt när jennifer klängde på mej imorse medans jag knappt kunde hålla mej vaken. visst blir man lite små sur när någon klänger på en när man är riktigt trött? Det värsta är när någon av hundarna börjar skälla brevid sängen eller hoppa upp på en och slickar en i ansiktet då dom vill gå ut.

Idag va det kitty som åkte från let´s dance. Attans! Hon har sin egen stil och vågar. Hon skulle gått mycket längre enligt mig.

Imorgon ska jag och mamma på hundkursen. både kul och inte. Jag är jämt så trött på lördags morgonar. Men nu börjar den förbannade skolan på måndag så nu måste man börja gå upp i tid igen. bara två sovmorgonar till.. :(

Jag har ätit massor av godis i veckan! när jag väl har börjar äta två dagar i rad, då kan jag inte sluta sen. På måndag ska jag börja gå ut och gå och springa. jag har ju tre hundar att gå ut med så det är bara att börja.

Nu är det "one tree hill-dags". skriver imorgon.

Felicia

nya pälsvästen

Kommentarer
Postat av: jennifer w

ne det stavas alkolist, jag sa inte alcoholist:O:O:O:O:O:O:O

2009-02-14 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0