t i l l b a k a

äntligen! nu funkar bredbandet igen. Nu kan jag börja blogga som jag gjorde innan. lägga in bilder osv. tyvärr hinner jag inte detta nu. jag är lite stressad. när jag kollade på tv innan, så kom jag på att jag va tvungen att reagera! Jag har en del att göra. Jag ska plugga nu. sen runt 8 ska jag och jennifer gå ut och gå. Det gör vi de flesta kvällar. man får passa på nu när det är fint väder ute. synd att det är kallt och mörkt. men man ska inte plaga, det regnar inte.

nästa vecka är det sportlov. en dag tänkte jag tillbringa i göteborg. jag ska förhoppningsvis köpa jeansjackan från monki, jag ska bara tjata om pengar först.

felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0