skolan 12.45

Det va ett tag sen jag uppdaterade. bredbandet krånglar hemma. Men så fort jag fått iordning på det så ska jag köra igång igen.
Just nu sitter jag i skolan och skriver svar på några so instuderingsfrågor. På morgonen idag hade vi idrott. vi gjorde våran egen lektion. som friskis och svettis. det va kul. vi ska göra om det på torsdag. för en annan klass också.
I lördags var jag i borås med jennifer. Vi shoppade och fikade, hade det mysigt. Jag köpte ett par ljusa stentvättade jeansleggins och ett vitt linne på gina tricot. När jag kom hem efter kl 4-5 tänkte jag att jag bara skulle vara hemma. Men sen kom jag på att jag inte hade lust med det, så jag bestämde mej för att åka till kullaberg på kvällen. jag kom hem 3- halv fyra. det va mycket folk och det va roligt. Igår hade vi kalas för robin. Vi kollade påå beck på kvällen. den va bra!

skriver senare, förhoppningsvis.
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0