shopping i göteborg

första inlägget idag. jag har inte haft möjlighet till att uppdatera. Nu är jag hemma iallafall. Jennifer w är här. Hon ska sova hos mej. mysigt värre!

Gissa vad?! jag hittade min efterlängtade jacka idag!  äntligen säger jag bara! sen den kom in på helsidan och efter att den tog slut har jag varit inne på H&Ms hemsida och kollat om det kommit in igen. den kom aldrig in igen, men nu har jag den!


en pälsväst är inte heller fel. Precis vad jag köpte idag. en svart,brun, grå, från cubus 349 kr.
Sen, en vit skjort/klänning. också från cubus 249 kr. Vilka kap!
Ett hippieband lyckades jag hitta. ett svart flätat.


Jag och mamma hade en mysig dag. Hon köpte ett par chinos och en jeansväst från H&M. haha, både jag och mamma sa att vi skulle börja springa och gå ut och gå igen. så vi blir smala och fina till sommaren.
Jag fick 500 spänn av mormor idag! Hon är bäst!

Det kommer in bilder lite senare, jag lovar. Nu ska jag och jennifer mysa och kolla på film med en varm kopp te.

hörs senare. Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0