praooooooo

vi slutade tidigt i skolan idag. Efter det gick jag till simhallen och simmade. där skulle jag träffa mamma och min mosters barn. Det är så roligt att bada med dom för den minsta som är i 1 års åldern, han har så lätt för att skratta. Han är grymt söt! Jag ska inte glömma att säga att jag har fått en praoplatts! äntligen! På handelsträgården i Svenljunga. Det hade ju varit trevligt att få i en klädbutik inne i stan. Men jag tänker lite framåt. Om man har tur så kanske man får jobba lite extra ibland.Det får man ju inte i en gina tricot butik, tyvärr.

Du har väl inte glömht att fettisdagen är idag? Jag och familjen ska kolla på andra avenyn och äta semla ikväll. andra avenyn är bäst!

Min mosters häst har fått ett föl. Jag va och kollade på de idag. Det är en sån där liten "shettis"? Den va inte stor!
Jag och moa satt och kollade på den där serien "sally". Va jag skratta! Hon är grymt rolig ibland.

jaja, Nu ska jag ta en kopp tee och plugga lite.

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0