plugg, plugg och...plugg

Veckans Hemarbete:
Måndag - so (prov, tisdag)
tisdag - bostaden
onsdag - bostaden, matte
torsdag - bostaden, matte
fredag - SOVA!

det är ungefär såhär veckan ser ut. även nästa vecka, förutom bostaden som ska vara klar på fredag. Jag måste bli bättre på detta. I början av åttan gick det framåt kanin bra. Men nu efter i julas hade jag svårt att komma igång.  Det ordnar sig.

Mamma och jag började vårt "nya liv" idag. Nu lever vi på soppa, te och grönsaker. Inga kakor och godis! Jag är såå grymt sugen på sötsaker. men jag ska klara det. Jag gick ner 8 kilo efter att jag tog hål i tungan. haha, men då hade jag en andledning till att inte äta. Det gick helt enkelt inte. Jag gick ut och gick en lite kortare runda idag. Imorgon ska jag ut och springa. Då får jag ta på mej riktiga kläder, eftersom att jag frös något fruktansvärt innan.


Idag fyller Goliat 3 år. Jag har för mej att det va idag. haha. Jennifer och hennes familj skulle köpa prinsesstårta. Jag blev riktigt sugen när hon sa det. Goliat är jennifers hund om ni undrar.

nu, sova sova. Hörs imorgon!
Felicia



Goliat, Jennifer och Wilda


Kommentarer
Postat av: jennifer w

nej, det är idag den 17

2009-02-17 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0