ny telefon? JA!

just nu är jag inne och kollar på ny telefon. det blir en touchscreen. antingen en LG eller den svarta samsung touthwiz. vi får se vad det blir. sen blir det en ny dator i april. äntligen. orkar inte med den vita datorskiten. B-vara!

Igår gick jag hem till Robins pappa där robin, niklas, andrea, andreas, jepson och jesper va. vi kolla på film. skräckfilmer. sen hade jag uturen att jag skulle gå hem själv i det mörka, kalla snövädret. efter en vidrig skräckfilm. kanon! Jag tänkte att jag sover hos niklas eller något. men jag gick hem istället. mysigt var det iallafall.

Ha en bra eftermiddag! Felicia




Kommentarer
Postat av: jennifer w

olala, jag ska kanske köpa en lg men ej den på bilden:)

2009-02-22 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0