kvälls promenad

Efter ett tag sen kom jag hem från fredagens kvälls promenad. jag och jennifer fick en runda i byn. som vi brukar göra.  Vi har våra roliga ideer ibland. Som att när det kommer en bil som kör förbi, då ska vi gå som två kärringar. Vi ska till exempel gå sakta med små små steg.  Synd att jag aldrig lyckas hålla mej för skratt. haha.

När jag kom hem från skolan la jag mej i sängen och tänkte; "va fan ska jag göra på lovet?"
Sen kom jag på att jag ska träffa jennifer någon gång nästa vecka. Imorgon ska jag hem till anton. och torsdag är det göteborg som gäller. jag måste passa på att plugga också. jag får skriva in det i kalendern så att jag inte glömmer det.

en ny HM katalog kom hem idag. jag vet inte om jag är allt för sugen på jeansjackan från monki längre. jag hittade en billigare i hm katalogen.  en mer vanlig. jag ska matcha med en vit lång klänning/skjorta. jag kanske beställer den imorgon. vi får se hur jag gör. den låg bara på 300 lappen. Jag hittade två par skor med. Jag har hittat massor.
Jag såg ett tips som stod där i. att bära en bekini topp under jeansjackan i sommar. mums..!

Nu är det läggdags. jag måste vara pigg till hundkursen imorgon.
Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0