d a g e n s



Hela dagens outfiten kommer från gina tricot. jeanslegginsen är nyköpta. 299 kr.

en helt vanlig onsdag. efter skolan pluggade jag. senare runt åtta gick jag jennifer och niklas ut och gick. inger mer har hänt. nästa vecka är det som sagt lov och jag drar mej till göteborg och shoppar med mmma. jennifer kanske skulle följa med. jag tänkte kolla på jeansjackan från monki. jag behöver bara skaffa fram pengar först. haha.
Nu är klockan mycket. ska jag ställa mej i duschen en snabbis. hörs imorgon.

Felicia

Kommentarer
Postat av: Lina Wingårdh

Jag kikar på din blogg med må du tro :) Kul att läsa vad du har för dig. Hoppas allt är bra. Kram Lina

2009-02-05 @ 00:37:12
Postat av: Anonym

hej min fina bloggerska<3

2009-02-05 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0