b e s t ä l l n i n g

imorse vaknade jag av att en stor hund hoppade på mej och slickade mej i ansiktet, de såg ut som att jag hade duschat när jag kollade mej i spegeln när jag gick upp. Så jag fick ställa mej i duschen. Jag hatar att duscha på morgonen! visserligen vaknar man till ordentligt, men de är inget jag är så förtjust i. Runt kl 12 åkte vi till hundkursen, innan vi skulle åka ringde jag jennifer och undrade om hon ville följa med. ´men hon skulle vara fröken duktig, hon skulle städa. haha, ta inte illa upp jennifer ;)

Jag kan tala om att jag beställde min jeansjacka från HM idag. jag ville beställa dom skorna jag la på bloggen igår. dom vita skorna. Men jag tänkte att jag väntar till sommaren då det har blivit lite varmare. Då kan jag shoppa mer i göteborg på torsdag också. haha. Men tyvärr, jag får hem den i slutet av april! April! de är nästan 3 månader! jaja, de får man leva med. men jag slipper ju betala nästa månad, vilket är mer positivt. Jag ska inte ha den innan sommaren ändå. Jag lär frysa ihjäl om jag ska ha den nu. Det är fortfarande vinter och svinkallt ute. förra året kom det snö i mars. De är lika bra att vänta.
Jag tog lite kort på Wilda och Pelle idag. här ser nbi dom!







Felicia


Kommentarer
Postat av: Lina Wingårdh

Fan va söta hundarna är. Hur gammal är Wilda? Och vem är Pelle? Harri 3 hundar nu då? :)

2009-02-08 @ 00:04:49
Postat av: jennifer w

felicia lilla gumman, jag försöker inte vara fröken duktig, jag är fröken duktig:) puss på dig och sov gott, vi ses imorgon!!glöm ej torsdag pusspusspuss

2009-02-09 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0