8/2 söndag

god eftermiddag! Idag är det en sån där oplanerad tråkig söndag. Man har absolut ingenting att göra! Jag vet bara att jag ska gå och sola och gå ut och gå en långrunda med Pelle. De va ett tag sen jag sola nu. Nu är jag inte långt ifrån helt likblek. Jag måste börja sola mer, få lite mer färg. Ett tag va jag riktigt brun. När jag va de så slutade jag. Jag vakna med ett fett blåmärke på knät idag. det är lila. Jag har ingen aning om vad jag har gjort. Jag har förmodligen sprungit in i en bordskant. De brukar vara orsaken till stora blåmärken.

Jag ska åka och simma i veckan. Jag måste börja röra på mej mer. Det räcker inte att bara gå ut och gå varje kväll. Jag blir totalt uttråkad. Jag är på god väg med viktminskningen. bara 5 kg kvar. Sen är jag nöjd. De svåraste är att hålla de när man väl är där. Jag ska INTE sluta träna.

Nu, middag.

Felicia

Kommentarer
Postat av: Jennifer Kivinen

Felicia, på onsdag kan väl vi åka till borås badhus och simma eller nåt? :D

2009-02-09 @ 11:04:08
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0