Sjuk-present

Igår vad jag lite sjuk så mamma kom hem från Göteborg med en väska till mig. En indian mönstrad från Lindex.
Hon hade varit på Ikea med Bella. Hon köpte mattor till mitt rum med. Det blev kanon bra!

Imorgon kanske det blir bio med jennifer. Vi får se hur det blir med det eftersom att hon inte visste om hon hade inplanerat någonting.

På lördag blir det lite grill party med några kompisar. Jag åker dit med jennifer. Hon kommer till mig runt 5-6 tiden.

Nu ska vi grilla i familjen, pappa har fixat käket. Mums!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Kivinen

Ska bli roligt på lördag du!

2009-05-01 @ 14:30:05
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du följde la med dom till gbg?;)/jw

2009-05-01 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0