sista prao-dagen!

sista prao-dagen kunde inte bli bättre. Jag har lärt mig massa nytt idag. Att trä en bugett ordentligt och att snitta blommor. När jag skulle gå hem fick jag med mig en bukett som dom hade gjort till mig. Gulligt! Jag hoppas att det blir mitt sommarjobb detta året.

Imorgon blir det Göteborg med JP. Jag tänkte skaffa mig den svarta tröjan från gina med "trådar/stränger" i ryggen. En klänning från monki och kanske ett par skor. Ett måste är en ny fundation! Ska börja sola lite mer igen, Jag vägrar  bli blek. Jag känner mig som ett lik. En del är fina som bleka, men jag är inte ett dugg fin som en blek fis. Jag skriver imorgon hörni! Jag måste duscha och kolla buss/tågtider till göteborg.
Kram!
Blommor !

Detta är blommorna vi körde till kyrkan idag kl halv 9 på morgonen. Det var säkert
10-15 begravnings buketter. Jag lärde mig göra såna också, plus begravnings
hjärtan. Dom är sååååå fina! självklart fick vi köra mer än en gång till kyrkan. haha..

Kommentarer
Postat av: jennifer w

så bra att du trivdes:) ha det så kul imorgon:)<3

2009-04-23 @ 21:24:32
Postat av: Anonym

fick du sommarjobb på handelsträdgården?

2009-05-08 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0