göteborg med jennifer

jaha ja, då var man hemma från göteborg. det var riktigt kul, synd bara att det började komma så mycket folk runt 2-3 tiden. Jag lyckades plocka med mig två tröjor och en puder, fundation burk ;)
Jennifer plockade med sig ett linne från Monki. Där man visade ryggen, Jag älskar linnen som visar ryggen! Hon köpte ett par byxxor från rut mfl. chinos shorts som satt kanon fint! Jag hinner faktiskt inte skriva så mycket. Måste hjälpa mamma med maten. Jag kanske ska åka till borås imorgon om jag har tiden, Köpa en väska från Lindex.
Bye!


Kommentarer
Postat av: julia

fint den svarta satt på dig! funderar på en sån vit till mig. dom är fräscha :)

2009-04-25 @ 00:05:04
URL: http://juliajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0