födelsedags present!

Idag åkte jag och pappa in till Borås för att köpa lite kläder till honom. vi tog en fika på cafe viskan med. Det är grymt mysigt där inne. Men tyvärr så var det så mycket folk få vi kunde inte sitta ute i det fina soliga vädret.
Sen gick vi runt lite i affärer och kikade. Så gick vi in på synsam. Gissa vad? Jag beställde mina Ray Ban! Det blev ett par klassiska. Svarta med mörkt glas. Dom ringer mig på fredag och berättar när de har kommit.

Ikväll ska jag nog sova hos jennfer. vi pratade om det iallafall. Men vi får se hur det blir med det. Vi i familjen ska grilla för första gången på året, så det vore ju lite skönt att vara hemma.

Imorgon är det kyrkan klockan 10 på morgonen. buhu.. Jag kommer aldrig orka upp! det är enda till kl 15 på eftermiddagen. jaja, men får försöka ta sig upp på något sätt. Vi ska ha kalas för mig efter kyrkan. Så jag har ju något att se fram emot. Pappa sa att farmor och farfar hade köpt något som jag verkligen inte skulle bli missnöjd med. Spännande! Jag meddelar vad det blev imorgon.

Nu, fotbad ute i solen. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0