en trött tisdag

Idag vore det skönt att gå i skolan. Eftersom att vi vanligtvis slutar 13.20 på tisdagar. Idag jobbade jag från kl 9 på morgonen till kl 6 på kvällen. Det är jobbigare än man tror. Idag kom det ett helt lager med massa olika blommor som skulle packas upp. Ta bort plasten, sätta prislappar och sedan ställa iordning dom. Jag fick stå i kassan som igår. jag börjar lära mig kassan nu. Jag är på god väg iallafall. Imorgon börjar jag 9 och slutar 4. Hundkursen börjar imorgon.
Det är kul med farligt, jag skar mig på papper idag, djupt, så att det rann blod. Mamma undrade vad jag hade gjort när jag kom hem med blodiga byxor. Har jag sagt att det är på handelsträdgården jag är på? haha
När jag kom hem la jag mig i soffan. Käkade spagetti och köttfärsås. Sen blev jag sååå godissugen så jag fick ner, värmde hallon tillsammans med vaniljglass. MUMS!
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0