3 VECKOR!!??

De från synsam ringde mig idag. först hade dom ringt till leverantören och sagt att det var röda rayban jag ville ha. Men det var ju svarta jag ville ha. Så ringde dom igen. Men det var 3 veckors leverans! Jag trodde att jag kunde åka och hämta dom på fredag eller lördag. Men 3 veckor är väl lite för länge. jaja, Jag får bara hoppas på att tiden går fort fram till dess.

Jag var på kvartsamtal i skolan idag. Det gick kanon bra faktiskt. Jag trodde att det skulle gå sämre. Det är bara engelskan jag behöver lägga lite mer tid på. På idrotten går det som bäst. Jag älskar idrotten!

Praoen började idag. På morgonen ville jag inte åka eftersom att jag var så grymt nervös! Nen till slut kom jag iväg. Det första jag gjorde var att sätta prislappar i 2 timmar. Efter det vattnade jag blommor. Jag käkade lunch runt kl 11-12. Det blev macka och loka eftersom att jag inte visste om dom hade micro eller inte. Efter lunchen klanterade jagg några små blommor. Det sista var att stå i kassan.

Nu ska jag gå ut och gå med hundarna.
Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart praoar du?

2009-04-20 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0